Den søde ventetid

 

 

©XAVIER NAVARRO/MAXPPP - NICE LE 14 02 2009 - ILLUSTRATION FEMME ENCEINTE

Den søde ventetid er ved at være lidt lang. :/

Når jeg har snakket med utålmodige gravide som nærmede sig terminsdagen som var ved at gå amok over tiden der gik for langsomt, har jeg altid tænkt: “hvis du kan klare 38 uger, går de sidste 2 uger nok også. Nu er jeg der selv. Med 9 dage til termin spidser det virkelig til nu. Alt er gjort klar, alt hvad der kan planlægges er planlagt og der er ikke meget andet at gøre nu end at vente. Og vente.

Jeg er træt, træt, træt af at vente. Træt af symptomer der ikke bliver til noget, og træt af en fødsel der bare ikke vil gå i gang.

Jeg ved udmærket godt at det hele har en deadline; at om maksimum 3 uger så er det slut med graviditet, ryg – og lændesmerter, murren i kroppen, væske i kroppen, kvalme og alt det andet. Men men men hvor føles tiden bare lang nu. Så til alle de gravide som jeg har virket bedrevidende overfor. Undskyld. Jeg er der – og jeg forstår nu hvor ulidelig de sidste uger er….

Kom nu ud baby… 🙂

1 kommentar

Filed under Familie

One response to “Den søde ventetid

  1. Hepper på babys ankomst!

Skriv et svar

