Intet nyt fra vestfronten

Intet nyt er godt nyt… er det ikke det man siger?!!

Det hele går stille og roligt her. Maven vokser som den skal, lillepigen har det godt og jeg nyder at kunne slappe af og få gjort klar til pigens ankomst.

I dag er der 99 dage til termin. Yup. Tæller ned. Ih hvor jeg glæder mig. 🙂

Jeg er begyndt at gå til yoga for gravide. Det er rigtig godt! Jeg bliver aldrig den store yoga-kvinde med zen-stemning og meditation, men men men nu hvor jeg er gravid og har en krop der ligner en strandet hval, så er det rart at få lavet afspænding og øvelser som kroppen har godt af.

Snart står den på fødselsdag, ferie med kæresten min og fødselforberedelse.

Ha’ en god og varm sommer derude. 🙂

PS! Der skal nok snart komme et billede af hende den tykke… 🙂

 

1 kommentar

Filed under Familie

One response to “Intet nyt fra vestfronten

  1. ….vi glæder os stadig til billedet….. 😉

Skriv et svar

