20+0 – HALVVEJS!!!

Ja, så er jeg simpelthen nået halvvejs i min graviditet. Vildt.

I går var vi til misdannelsesskanningen hvor hele den lille baby blev skannet igennem og hvor evt. misdannelser ville blive opdaget. Skanningen er selvfølgelig ikke 100% sikker, men den giver et godt billede af babyens sundhedstilstand.

Jeg var meget nervøs inden skanningen, på trods af at jeg absolut ingen skavanker har haft. Jeg tror at skrækken for at komme til skanning for opleve et dødt barn sidder i mig fra sidste graviditet som endte med en spontan abort i uge 8.

Men men men. Al min nervøsitet blev gjort til skamme.

Den lille baby har det fint, vokser som den skal og alle organer og kropsdele fungerer optimalt. Det er en fin gennemsnitsbaby. 🙂

Vi fik også konstateret at jeg venter mig en lille fin pige som bare er helt perfekt. Jeg er allerede forelsket. 😉

scan0001

1 kommentar

Filed under Ikke kategoriseret

One response to “20+0 – HALVVEJS!!!

  1. Ej Christina hvor er det dejligt for dig/jer. Hun ser rigtig fin ud – så mangler vi bare at få lov og se et billede af dig 😉

Skriv et svar

