Stille og roligt

Der er gået total børne-mode i den her blog. I hvert fald for et stykke tid.

Status lige nu er jeg har overstået de første 3 måneder og der er faldet lidt mere ro på. Hormonerne kører ikke derudaf som de har gjort, og jeg er også begyndt at nyde graviditeten lidt mere, og tænker ikke så meget over risici og hvad-nu-hvis længere.

Jeg har været til nakkefoldsskanning hvor alt så fint ud. Den lille baby var rigtig aktiv og vi fik nogle fine skanningsbilleder med hjem. Nu venter bare MD-skanningen om et par uger. *spændende*

I går fik vi købt vogn til den lille baby. En rigtig fin een, som jeg tror at vi bliver glade for. Puha, jeg synes det er en jungle at købe barnevogn når man aldrig har skulle købe sådanne ting før. Men vi har været ude og ose lidt, og har nu bestemt os for denne:

33239Så nu mangler vi bare ALT det andet… 🙂

Vi har arvet en masse fra familie og venner, så det er ikke ALT vi skal ud og købe, men jeg synes godt nok der er meget alligevel.

Men vi tager det lidt af gangen, og det er jo hellere ikke det hele som vi behøves at købe INDEN babyen kommer.

1 kommentar

Filed under Familie

One response to “Stille og roligt

  1. Flot vogn, og dejligt at høre alt går godt. Håber det fortsætter i fin stil…..

Skriv et svar

