12+0!!!

Så er der lige lidt nyt herfra igen.

Jeg er i dag gået ind i den 13. uge og er dermed 12.0 uge henne i graviditeten. Jubii. 1. delmål overstået. På mandag skal jeg til nakkefoldsskanning (nf) hvor babyen skal undersøges for kromosomfejl herunder down-syndrom. Jeg er rigtig spændt, og håber at alt er som det skal være. Jeg er lidt nervøs for skanningen – for hvad nu hvis… og det på trods af at jeg har set hjerteblink 2 gange undervejs, men det er vist meget normalt.

Jeg kan godt mærke at mine graviditetssymptomer er blevet mindre, jeg har ikke så meget kvalme længere (mest om eftermiddagen, og kun i et par timer), spændinger i kroppen, smerte mm er meget sjældent, så alt i alt er det værste vist overstået i denne omgang. Nu mangler jeg bare at jeg skal få noget energi tilbage.

Jeg har genoptaget løbetræningen fra i efteråret. Jeg ved godt at det er en stakket frist; at der kommer et tidspunkt hvor maven kommer i vejen, men så må jeg finde en anden motionsform. Men lige nu går det okay, og det giver mig lidt ekstra energi at få lidt motion – og så skader det vist aldrig at få rørt sig lidt – og slet ikke når man venter sig. 🙂

1 kommentar

Filed under Familie

One response to “12+0!!!

  1. Åh Christina, jeg håber og ønsker det bedste for dig! ❤

Skriv et svar

