2 streger og en masse tanker

Så er der lidt nyt herfra igen. Jeg skal nok prøve at blive lidt bedre til at skrive. I know.

2013 er startet godt her i det lille hjem. Der er nemlig kommet 2 streger på graviditetstesten, så nu prøver vi lykken – igen.  Jeg aborterede i november sidste år, hvilket var rigtig hårdt. Nu er jeg så i lykkelige omstændigheder igen, og denne gang håber jeg at den holder. Jeg har ingen symptomer på spontan abort (endnu), og jeg skal have lavet vandrejournal om et par dage.

Hormonerne kører rundt i kroppen, jeg har utallige symptomer på graviditeten (heldigvis er jeg sluppet for så meget kvalme – endnu) og er blevet ramt af en kronisk træthed. Jeg har en masse tanker om graviditeten, hvordan babyen har det, om den vil blive i sin lille hule denne gang og om hvordan det bliver at skulle være forældre for første gang.

 

En masse tanker – og en smule optimitisk.

2 kommentarer

Filed under Familie

2 responses to “2 streger og en masse tanker

  1. Kære Christina, jeg ønsker dig alt godt for det der spire og bobler!

    • tankekroeller

      Tusind tak.
      Jeg håber at der er “bid” denne gang. 🙂
      Og nu skrev jeg lige i går at jeg ikke havde ret meget kvalme. I dag har jeg så haft den ondeste kvalme. Typisk. Men hva’ det er jo en del af det. 🙂

Skriv et svar

