Jorun Thørring: Skyggemanden

jorun1 Dette er min første bog af Jorun Thørring, og jeg må nok erkende at den ikke rigtig sagde mig noget. Måske på grund af det miljø som bogen foregår i eller måske bare fordi at tingene foregår i et MEGET langsomt tempo i bogen.

Handlingen foregår i Paris’ gader hvor en seriemorder er på spil. Der er langt imellem de spændende momenter i historien og jeg var aldrig rigtig i tvivl om hvem moderen var.

“Skyggemanden” er første bog i serien om politikvinden Oda Os. Jeg kunne måske godt fristes til at læse de efterfølgende bøger, men der går nok et stykke tid….

Skriv en kommentar

Filed under Krimier

Skriv et svar

