Jobsamtale

I morgen skal jeg til jobsamtale – og jeg er ved at være så parat som jeg nu kan blive. Jeg er nervøs – men på den gode måde. Forhåbentlig er jeg også det i morgen – og hvis jeg er heldig kan jeg også bevare overblikket og ikke snakke for meget om alt det ligegyldige.

Det er en stilling som jeg tror jeg gerne vil have. Ud fra annoncen virker det tiltrækkende. Og firmaet virker også som et der lige er noget for mig. Nu må jeg se om jeg har samme holdning i morgen når jeg har været til samtale. Og om de stadigvæk synes at jeg er interessant.

Kl. 10.00 – så kryds fingre.

2 kommentarer

Filed under Arbejde

2 responses to “Jobsamtale

  1. Jeg har også lige været til jobsamtale (næsten). Men jobbet lå alt for langt væk fra mig, og arbejdspladsen var også lidt for tom til mig… Men skal vist snart til ny samtale igen, et andet sted. Som også er tættere på mig. Jeg rejser jo med bus, så det skulle gerne passe… ^^

    Held og lykke. 😉

  2. @ Malenfant:
    Tak for hilsnen. Jeg tror det gik godt til samtalen. Jeg har i hvert fald en god fornemmelse af det. De var rigtig søde, og jeg kan – stadigvæk – helt vildt godt tænke mig stillingen. Så nu må jeg se om jeg får det. Nu kan jeg i hvert fald ikke gøre mere… 🙂

Skriv et svar

