Camilla Läckberg : Prædikanten

kanten

Ligesom i Läckbergs første roman “Isprinsessen” foregår handlingen i den lille kystby Fjällbacka hvor Erika og Patrick er flyttet sammen og nu venter et barn sammen. Alt imens Erika prøver at holde styr på alle deres feriegæster, har Patrick masser at kæmpe med på jobbet.

En ung kvinde findes myrdet sammen med skeletter fra ydeligere to forsvundne kvinder. Snart bliver endnu en kvinde meldt savnet, og pludselig skal det gå stærkt med at finde morderen. Familien Hult kommer under mistanke der under overfladen gemmer på en masse hemmeligheder. Men hvem taler sandt?

En fantastisk god krimi hvor man er fanget fra første til sidste side. Den er bedre end Läckbergs debutroman, og jeg kan næsten ikke vente til jeg får fingre i hendes nyeste skud på stammen “Stenhuggeren”.

2 kommentarer

Filed under Krimier

2 responses to “Camilla Läckberg : Prædikanten

  1. Stenhuggeren slår helt klart prædikanten med maaange stjerner.. 🙂 Synes plottet i prædikanten hurtigt bliver let gennemskueligt, men ikke i stenhuggeren… DU kan sagtens glæde dig…:-)

  2. Iiih, jeg glæder mig til at få den læst. Jeg skal ud og købe den i morgen sammen med blædels nye.

Skriv et svar

