Sara Blædel : Kun et liv

Langt om længe er jeg kommet igennem Sara Blædels nyeste skud på stammen. Det var en hård omgang. Normalt læser jeg med glæde Blædels bøger, og gerne i løbet af 2 – 3 dage. MEN! Denne gang har jeg haft bogen liggende i flere uger inden jeg fik taget mig sammen til at læse den færdig.

Jeg synes den var kedelig, personerne i bogen var ikke beskrevet synderlig godt og handlingen kedede mig faktisk en hel del. Halvvejs inde i bogen havde jeg gættet hvem morderen var og der kom ingen overraskelser undervejs hvor jeg bare tænkte: WHAO! Handlingen holder, men det er ikke en bog man skal forvente sig noget af. Den er god til en lun sommeraften hvis man vil læse en middelmådig krimi – men spænding, fart og dramatik – det får du ikke i Blædels nyeste bog.

1 kommentar

Filed under Krimier

One response to “Sara Blædel : Kun et liv

  1. Hej – lækkert at se en dansk ‘blog’ for en gangs skyld. Jeg faldt over dig, fordi jeg søgte efter boganmeldelser af “Kun ét liv”, og tænkte jeg ville se hvad du ellers havde anmeldt.

    Jeg læste selv “Undtagelsen” tidligere i år. Den er tung at komme ind i, men når man først er i gang er den rigtig spændende. Hvis du er interesseret, har jeg skrevet en anmeldelse af den her: http://bogormen.livejournal.com/2025.html – dog på engelsk.

Skriv et svar

