Iform Kvindeløb

Så har jeg været til mit første løb. Og FUCK hvor var det en fed oplevelse. Jeg var lidt handicappet med hensyn til hvordan tingene skulle gøres – men så er det godt at man kan blive sat på plads af nogle der har prøvet det før. *GG*

Jeg fik en rigtig god tid – 29.22. Det er jeg mere end glad for. Jeg løb rimelig hurtigt fra de 2 andre på mit hold. Jeg blev simpelthen klemt, og dem der løb foran mig løb i lunte-tempo så jeg overhalte og stak af. Håber ikke mine buddies blev alt for pissed over det. *ups*

Jeg havde ikke rigtig nogle kriser undervejs – dog syntes jeg at den sidste kilomet var lidt hård – men intet nyt i det!

Det var en fed oplevelse – og bestemt ikke sidste gang at jeg har været med til det.

Skriv en kommentar

Filed under Motion

Skriv et svar

