Sidste løbetur

Sidste løbetur inden det første kvindeløb – og jeg har nået mit mål. Jeg startede med at træne løb udendørs d. 3. marts. hvor min bedste tid lå på 31,30 for 5 km. Mit mål var at komme ned på 30 minutter, men at komme under den halve time havde jeg ikke turde håbe på.

I dag skete det! Jeg fik løbet de 5 km på 29,50. *jubii* Det lykkedes. På 2 måneder har jeg forbedret min tid med mere end 1½ minut. Det er da meget godt gået – er det ikke?

Nu venter Iform Kvindeløb på søndag. Jeg håber det kommer til at gå godt, og at jeg får en god tid. Hvis jeg kan komme i mål inden for de 30-31 minutter, så er jeg godt tilfreds.  

Skriv en kommentar

Filed under Motion

Skriv et svar

