Venner

I dag har jeg været på jagt. På jagt efter mormors fødselsdagsgave. Det er en umulig opgave, for kvinden ønsker sig aldrig noget, og hvis hun gør er det små ting som man ikke kan nøjes med at give i gave. Men efter at have pløjet samtlige forretninger igennem fandt jeg da en sød ting til hende, en pynteting – nu håber jeg bare hun bliver glad for det. (hun har fødselsdag torsdag, men dagens fejres først på lørdag) Desuden var jeg en tur ved frisseren og tøjbiksen hvor jeg faldt over en bluse til mig selv. Man må godt forkæle sig selv lidt en gang imellem.

På vej hjem fra byen hørte jeg radio tv2 med Casper C. og Frank Wham(mel) snakkede om venskaber. Jeg er normalt ikke særlig vild med det makkerpar, men i dag var de faktisk ret sjove. Frank Wham mente blandt andet at en rigtig god ven var een som vidste hvornår han / hun skulle holde sin kæft. Jeg har da haft en ven / veninde eller 2 der ikke helt besad den egenskab. *thihi*

*weee* Postmanden har lige været forbi. Med en bogpakke. Ja, ja tænker du nok. Nu har hun sku købt bøger igen. Men næh nej. Den var ganske gratis. Det var Christian Jungersens “Undtagelsen”. Jeg har været med i en konkurrence på nettet. *super* Jeg har bogen i forvejen – selvfølgelig – så nu må jeg lige se om jeg kan få den afsat.

Skriv en kommentar

Filed under Tanker

Skriv et svar

